Bushnell Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 hallo skal starte å bytte motor i 535'en min i morgen, så lurte på om noen hadde noen tips underveis? hvordan er det å få skrudd løs girkassa? eller er det lettest å ta ut motoren med kassa? og hvordan er det å demontere fronten?
Muztang289 Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Et tips, etter erfaring selv, da jeg byttet E30 316i motor til det samme.. Skru ut MED girkassa..! Dette gjorde ikke jeg, og det var ikke morsomt å sentrere igjen.. Vedder på at fler her også anbefaler å dra med kassa, da dette er noe tyngre å løfte ut, men mindre jobb!
M30Punk Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Løft den ut med kassa på ja,trenger ikke demontere fronten om du har elefant/talje.Bare skru av panser selvfølgelig Har alltid gjort det sånn,fort gjort.
Bushnell Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 okei ja har elefant men usikker på om den klarer å løfte så veldig høyt i grunn.. men hvordan blir det med mellomakselen? skru av hardykoblinga og opphenget ved krysset der så kan jeg dra den av?
M30Punk Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Samme det om hardykoblinga sitter på eller ikke,men løsne mellomakseln ifra kassa å opplagringa til den så er det bare å løfte ut..Om du har senka den foran å du har biltema elefanten å en kompis så får du den over frontplata
Bushnell Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Skrevet Februar 12, 2010 når har jeg fått ut motor osv, men det er et lite problem og det er faktisk vifta, jeg skal flytte over den til nye motorn, men hvordan i svarte skal jeg få den løs? jeg vet den sitter links, men det blir jo ingen motstand å den muttera sitter veldig godt! det er ingen mulighet for å låse vannpumpa eller noe i den duren?
M30Punk Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 ....Har holdt i bladet,men da har reimer sitti på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå