Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva er det man bruker får å brenne foringene egentlig. mine brenner bare i max 1 min med noe brennbart på #-o

Diesel og olje er en fin ting :) La det trekke litt, så får du skikkeleg fyr på det med en liten dasj bensin :)

<

Skal ikke strippes invendig:) skal ha svart skinn. og være pen inni. men vett at du har vert på jakt etter det lenge så skal jeg skal ha det i bakhode:D

Skrevet
Pent. Går ic fri for fanger å grill slik den står nå?

Går fri ja men fangern er kappet litt i på baksiden. er ikke noe grill liksom.tror du kan se d på første bilde

Skrevet

takk takk:) bilen vil og muiligens bli vudert solg når den er satt sammen igjen. da uten turbo. men masse deler utenom:) gis ikke vekk. lakt mye penger i den

Skrevet

Vuderer og selge bilen i deler. eller samlet som prosjekt.

Bakstell samlet.

motor samlet.

Intr samlet

Osv

Bakstell består av slipt og grunnet og malt alt. nye hjul lagre. K-mac justerbart i bærearmer.brille foringer nye. 18mm stabstag (nye powerflex) nye powerflex i travers.

bremser fra m5 3.6 nedpusset og malt. nye orginale skiver og redstuff klosser ALT NYTT.nymalt m5diff.

Fremme er det Bremser fra alipina b10. Nye orginale skiver og klosser. kalipperene kommer fra spansk bil og ser veldigt bra ut. nymalt. gliderene til klossene er og nye.

Nye Powerflex i stabstag, nye gs perfomnece i casterstag. ny bærearm vs.alt av armer og ben er hele og pene. 24mm stabstag.

Veldigt pent svart skinn intr. dør sidene er ikke fult så pene. aldri vert montert i bilen.

Bilen har nye gs performence shortshift.

nye acs orginale sidesjørt aldri montert kun lakkert. nytt bmw aerodynamic "sjørt" til bakfanger. kun prøve montert. Uorginal acs framfanger.

Bilen har rust i alle jekkepunkter (som kan fikses) ellers er alt fjernet grunnet og tectylert.

Ellers sikkert mye jeg ikke kommer på :S

• 3 months later...
Skrevet

skule kansje tatt en update snart:) men bilen henger forsatt på bukk men så si ferdig montert:)

noen som er intr i og kjøpe motor me alt som trengs uten om turbo:)

spør om lurer på noe mer:)

mvh

Skrevet

noen som har noe formening om hva jeg kan selge hele bilen for?er intr i penger/bane bil som fyngerer. ikke tid penger til og gjøre feridgt:)

bilen er en 520 som er bygget om til 535 turbo.alt uten om i kanalene av rust er tatt og tektylert på ny. bakstellet er påkostet 10000,- uten om de 5000 jeg brukte på diff og travaers.

motoren er en m30b35 fra 91. ingen olje/vann bruk. ellers orginal inmat..ppf manifoild (ny) gsp oljefordeler olje trykk turbotrykk og oljetemp måler.

fin komp på alle sylindere. 2stk nye el vifter. ny termostat. helt ny lakt eksos mangler 1meter bak. 3.5" heleveien til 4" dieseltut. m5lamell og sinterclutch alt i orden me girkasse.

fremstell : nye gsp foringer i casterstag powerflex i stabstag ellers alt i orden.

bremsene fremme er også 100% ALPINA b10 bremser me helt nye skiver og klosser.

v8front me nye griller . acs frontfanger (trenger litt kjærlighet) helt nye acs sidesjørt, orginale m5speil. helt ny bmw aerodynamic bakfanger. ny bakrutespoiler.

senket 65/40 me fk dempere og supersport fjører.

hjullbrønnen er kappet bort på bil.

trenger igrunn bare bensin system og en t4 turbo så er bilen kjørklar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...