Rabies Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Dette er ikke så mye et teknisk spørsmål, så derfor poster jeg her. På begge mine E36 har forrerste (riktig skrevet?) arm på vindusheisen bøyd seg noe jævlig uten å bli satt under noe særlig belastning. Både manuell og el.vindu. Er dette et vanlig problem på E36? Har jeg bare vært max uheldig på dette punktet eller er vindusheisene på E36 rett og slett noe dritt?
bmwkizn Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Det er rett å slett noe dritt ja. har samma problemet på passasjersiden fram på min E36. Og på den gamle. så var det begge framrutene. Så det er VELDIG typisk E36
Sir Hofstad Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Heisene er bra de. Men glasset kan begynne å gå tregt i "listene" og da blir det for tungt for mekanismen. Anbefaler å smøre opp med silikonspray.
bmwkizn Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Heisene er bra de.Men glasset kan begynne å gå tregt i "listene" og da blir det for tungt for mekanismen. Anbefaler å smøre opp med silikonspray. Hmm. kansje derfor klipsene på staget på passasjer siden min går te H..... hele tiden å da? Må prøve å smøre opp med silikonspray jeg å da. Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå