tittan Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Hadde problemer med at motoren stoppet i tide og utide. Måtte lodde over div loddinger i mottorstyringen og da er problemet at motoren starter lett, men etter noen minutter ca 15 min so begynner motoren å jage på turtallet før den etterhvert stopper. ingen problemer med å starte den på nytt, men nå jager motoren på turtallet igjen nesten med en gang. lar jeg motoren stå litt er det det samme omigjen. har noen forslag på hva dette kan være? er det motorstyringen som er defekt?
tittan Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Ingen som har noen tips? Har sjekket og byttet vakumslanger tidligere og kan ikke se at det er noen steder det skulle lekke. har fått tips om at det kan være feil på luftmengde måleren, men har sjekket den tidligere uten å finne file på målingene på denne?
Eksos Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Kunn på tomgang det skjer eller? Tomgangsregulator? Vacumlekasje?
tittan Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Nei den stopper også hvis jeg kjører, men da holder den seg litt lengre, men kan stoppe når jeg girer
Eksos Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 På høyresiden av gass-spjeldet på innsuget er går der inn 2 gummislanger, om det ikke er tett her så vil motoren ikke gå med mindre den har motstand (ikke trenger vakum) Jeg var plaga med at "pluggene" som slangene var festa i bevegde seg utover når jeg kjørte, da jaga bilen veldig på tomgang en stund, før den ikke ville gå når pluggene ramla helt ut.. Kan jo vere noe der, men siden din bil starter igjen uten problem virker det nesten til å vere noe elektrisk ja..
tittan Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 byttet hjernen til motoren. tok lang tid å få tak i (for dyrt med Ny) nå har jeg kjørt en stund og det fungere meget bra. nå er vidre plan å få ut litt flere hester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå