Flextron Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Er det noen som vet om det er noen verksteder som er gode på BMW i finnmark? eller må jeg ned til Harstad/Tromsø eller Bodø? Oppfordrer dem som kjører BMW i Finnmark om å sammle seg i denne tråden.. Håper det er flere en meg...
tnt Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Hopper med i denne. Verksted, eller en plass kor man får feilsøkt ting
Flextron Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 hehe.. mye du kan fixe der... men ikke bmw
Deep Dish Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Ett rask søk på Gule sider, så ser jeg at det er 958km ifra Hammerfest til Bodø.! Kan ikke tenke meg at det ikke er ett BMW verksted i mellom Bodø og Hammerfest som du kan bruke. Det blir jo som om jeg skulle ha kjørt fra Bodø til Hamar for å fått reparert bilen.. Noe jeg aldri i verden hadde giddet.!!!
Flextron Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Deep Dish: Er fra Drag i Tysfjord. Når jeg er der, så er jeg bare 20 mil fra Bodø by. Men det er ikke alltid det klaffer med service og fri fra jobben, og når man har en eldre BMW så er det jo alltid ett eller annet som må fikses eller resettes. Da kan det være kjekt med et verksted som har peiling og kan ta det.
en325ic Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 tromsø blir det nermeste bmw verkstedet før finnmark. tromsø dekker nordland, troms, finnmark og russland faktisk! er kortere og kjøre fra murmansk til tromsø en til nermeste bmw verksted i russland. Helt utrulig..
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Stemmer. Tromsø blir nærmest. De hadde merkeverksted i Alta på Henry Hammari. Nå driver de bare med simple jappseknallerter. De hadde uansett ikke peiling på bimmers. En dude jeg kjenner måtte ofte dit å hjelpe de. De prøvde tilogmed å svindle mormor. de skrev en laaaang liste over ting som måtte byttes før eu-ok. 18.000,- i deler å arbeid. Jeg dro innom en annen forhandler (tr.heim) bytta bærekula (300,-) å bilen ble godkjennt. Jævla idioter på hammari.
tnt Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 hvor holder du til tnt? E i alta... mesteparten av tiden.. Kjipt å måtte ha kjørt til tromsø for å ta en liten feilsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå