Infinity Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Har original fanger foran og bak til e36, sorte. De er helt i orden, ingen skader. Har også noen m3 skjørt, original bmw, disse er diamant svarte. Kan vurdere å selge originale m3 fangere foran og bak også. Den foran har en liten sprekk(ikke revet av). Bakfangerne er hel, men diffusoren mangler den lille biten på v.side av potta. Syns ikke hvis du har litt størrelse på potta. Fangerne er også diamant svarte. Bud på delene ønskes. Kan vurdere noe i innbytte til e36. Da måtte det vært sportsseter skinn/stoff, evt no hjul eller onepiece lykter te sedan/touring.
Infinity Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Nå er det hvertfall et par lumske bilder
badsha Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 useriøs fyr!!! anbefales ikke i det hele tatt! avtaler at jeg skal hente sideksjørt av han og sier nei til en annen her inne som jeg egentlig skulle kjøpe av. så selger denne fyren det videre til en annen uten å svare på meldingene helt utrolig!
Infinity Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Det er så mange som sender meldinger om sånt noe i hytt og gevær, og kanskje 1 av 5 som kommer så sånne avtaler på meldinger tar jeg ikke veldig seriøst!
badsha Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 men da er det vel heller bedre å si at du ikke sleger. og at det er første mann til mølla enn å si at det er greit at vi har en deal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå