JoRFa Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Hei. Jeg har en Kicker L5 og en ADS forsterker stående i garasjen som jeg tenkte å putte i e46'n. Men vil bruke den orginale cd spilleren. Så da tenkte jeg på å kjøpe et høytaler til linjeutgang adapter. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=445&katid=78&mid=m436&id=&vn=736 Men så lurer jeg på hvor jeg skal koble til denne? Bare å koble den sammen med en random høytaler? eller? noen som har vært borti det her? Skal bytte spilleren, høytalere og kabler også. Men det blir endel jobb så vil vente til det blir noen varmegrader ute Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Du kobler signalet ifra 2 høgtalere. Er vel naturligt å ta signalet ifra dei 2 bakhøgtalerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoRFa Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Du kobler signalet ifra 2 høgtalere.Er vel naturligt å ta signalet ifra dei 2 bakhøgtalerene Tenkte ikke over at det var 4 ledninger på adapteret, men ser det nå Men takker Var sånn jeg tenkte meg det var også. Da bestiller jeg en sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå