Padrino Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Huff.... Nå starter ikke min E36 318is. Har akkurat ladet batteriet. Jeg har litt i overkant halv tank med bensin. Har testet og det er gnist på pluggene. Bilen lugger på starteren, og den slår liksom ikke inn.
Padrino Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Har nå prøvd med startgass. Ja den startet men ikke allverden med futt, tok kvelden så for jeg slutta å tilføre startgassen. Bilen er ikke kjørt på 5 dager, så siste turen var i 21 minusgrader. Hva nå?
hardrocxsludge Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Har nå prøvd med startgass. Ja den startet men ikke allverden med futt, tok kvelden så for jeg slutta å tilføre startgassen. Bilen er ikke kjørt på 5 dager, så siste turen var i 21 minusgrader. Hva nå? har du sjekka at det kommer bensin av bensinslangene ? kan lett sjekket bare skru av slangen ved siste skjøt ! enten så er den oppe ved fuelrailen, eller så er den nede ved bensinfilteret . når du har fått av slangen, få en til å kikke på bensinslangen mens du setter deg i bilen og kinner, da skal det komme rikelig med bensin .
Padrino Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Tok av slangen på denne, ihvertfall det jeg tror er fuelrailen. Se bilde ! Det kom ikke noe bensin ut av den slangen da jeg drog den på tenninga. Hva nå? Bensinpumpa?
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 bensinpumpa... sjekk om sikringa er gåen.. kraftstoff ett eller annet..
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Men, d ska da være 2 slanger.. inn og ut (retur) er hvertfall d på sekserne.. mulig d ikke er bygd likens på 4erne.. men sjekk uansett sikringa. Du ska høre en summelyd når du vrir om tenninga (ikke start, men vri over på siste hakk før startern går) vetke om pumpa sitter i tanken, eller ligger under. sjekk under dørkmatta i koffert) der finner du evt et deksel.
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Har nå prøvd med startgass. Ja den startet men ikke allverden med futt, tok kvelden så for jeg slutta å tilføre startgassen. Bilen er ikke kjørt på 5 dager, så siste turen var i 21 minusgrader. Hva nå? har du sjekka at det kommer bensin av bensinslangene ? kan lett sjekket bare skru av slangen ved siste skjøt ! enten så er den oppe ved fuelrailen, eller så er den nede ved bensinfilteret . når du har fått av slangen, få en til å kikke på bensinslangen mens du setter deg i bilen og kinner, da skal det komme rikelig med bensin . jeg pleier å stikke bensinslangen i en colaflaske... da er du ikke avhengi av hjelp fra en kamerat.
Padrino Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Har da sett på sikringa, kraftstoffpumpe, nr 18. Den var hel! Men jeg kan ikke høre noe surring i bensinpumpa da jeg starter opp bilen. Er det mulig at pumpen har fryst? eller må den byttes? eller kan jeg se etter noe annet, som kan være feil?
Padrino Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Er det den som ligger under det ovale hullet under baksetet? Bilen er en coupe....
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 er noe led.nett der.. men, tror ikke pumpa di er der. uten at jeg ska si d for sikkert. Mine har ligget i tanken eller under bil.
Padrino Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Ok, det går 2 ledninger dit. Venter til i morgen før jeg gjør noe...
OLEZZ Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Den slangen du tok av der kommer det ikke bensin ut av. Det er vakum til btr.
Padrino Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Haha ^^ Takk Hvor finner jeg da en slange med bensin slik at jeg finner ut om det kommer bensin pumpa?
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Helt bakerst på fuel-railen ser du to nipler (mellom # 1 og #2) Dette er hvor bensin kommer inn og ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå