Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo folkens !

hørt at "heis opp " funksjonen på coupe er en kløpper til å ryke . altså da mener jeg den funksjonen som når man lukker igjen døren så heiser jo ruten seg 2 cm lenger opp i listen slik at det blir tett !

jeg har dette problemet på den ene døren på bilen min !

er ingen hastesak før den står i deler akkurat nå, men blir satt sammen inni for øyeblikket så hadde vært greit å bytte det som må til før jeg satt på dørtrekk og slikt :) .

Lurte på om denne feilen satt i selve vindusheismotoren ? eller om det er noe alla samma funksjonen som lysbryteren på døren ? altså når den er helt lukket igjen så er bryteren inne og kjører strøm til heisen .

Noen som har hatt dette problemet og har ordnet det før ? :)

Har 2 ekstra dører fra en coupe som heisene nettopp er byttet i å er speller nye, men om det ikke er heisen så slipper jeg jobben med å byttet dette om det er en eventuell bryter det er snakk om :) . Takk for svar !

Skrevet

Opp !

har prøvd å søke litt rundt på forumet men finner ikke noe som kan være nyttig !

Men har funnet som så at det er noe som heter microbryter i dørlåsen, har denne noe med at vinduet skal heise seg opp når jeg lukker døren ?

Joakim

Skrevet

det er nok denne microbryteren i dørkarmen som er sliten ja. det ser du også på den! hadde samme problemet på min coupe. en måte du kan sjekke om den er sliten, er å bare feste en strips løst over bryteren. så når døra lukkes igjen, fungerer stripsen som ett mellomlegg siden bryteren er slitt. da skal problemene dine være løst :)

Skrevet
det er nok denne microbryteren i dørkarmen som er sliten ja. det ser du også på den! hadde samme problemet på min coupe. en måte du kan sjekke om den er sliten, er å bare feste en strips løst over bryteren. så når døra lukkes igjen, fungerer stripsen som ett mellomlegg siden bryteren er slitt. da skal problemene dine være løst :)

Tusen takk for raskt svar !

om jeg ikke har skjønt helt galt sitter denne brytern rimelig nærme dørlåsen ? altså der hvor låser seg i jernet på karosserisiden :) ?

Joakim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...