hardrocxsludge Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Hallo folkens ! hørt at "heis opp " funksjonen på coupe er en kløpper til å ryke . altså da mener jeg den funksjonen som når man lukker igjen døren så heiser jo ruten seg 2 cm lenger opp i listen slik at det blir tett ! jeg har dette problemet på den ene døren på bilen min ! er ingen hastesak før den står i deler akkurat nå, men blir satt sammen inni for øyeblikket så hadde vært greit å bytte det som må til før jeg satt på dørtrekk og slikt . Lurte på om denne feilen satt i selve vindusheismotoren ? eller om det er noe alla samma funksjonen som lysbryteren på døren ? altså når den er helt lukket igjen så er bryteren inne og kjører strøm til heisen . Noen som har hatt dette problemet og har ordnet det før ? Har 2 ekstra dører fra en coupe som heisene nettopp er byttet i å er speller nye, men om det ikke er heisen så slipper jeg jobben med å byttet dette om det er en eventuell bryter det er snakk om . Takk for svar !
hardrocxsludge Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Opp ! har prøvd å søke litt rundt på forumet men finner ikke noe som kan være nyttig ! Men har funnet som så at det er noe som heter microbryter i dørlåsen, har denne noe med at vinduet skal heise seg opp når jeg lukker døren ? Joakim
matss Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 det er nok denne microbryteren i dørkarmen som er sliten ja. det ser du også på den! hadde samme problemet på min coupe. en måte du kan sjekke om den er sliten, er å bare feste en strips løst over bryteren. så når døra lukkes igjen, fungerer stripsen som ett mellomlegg siden bryteren er slitt. da skal problemene dine være løst
hardrocxsludge Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 det er nok denne microbryteren i dørkarmen som er sliten ja. det ser du også på den! hadde samme problemet på min coupe. en måte du kan sjekke om den er sliten, er å bare feste en strips løst over bryteren. så når døra lukkes igjen, fungerer stripsen som ett mellomlegg siden bryteren er slitt. da skal problemene dine være løst Tusen takk for raskt svar ! om jeg ikke har skjønt helt galt sitter denne brytern rimelig nærme dørlåsen ? altså der hvor låser seg i jernet på karosserisiden ? Joakim
Rabies Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... 5&start=30 Her har wicky fikset samme problem som du har på en noe uortodoks måte Er bilder av hvor den bryteren sitter også... Edit: Bare å scrolle litt nedover så finner du det
hardrocxsludge Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=125065&start=30 Her har wicky fikset samme problem som du har på en noe uortodoks måte Er bilder av hvor den bryteren sitter også... Edit: Bare å scrolle litt nedover så finner du det Takk takk gutter ! får kikke på det i morgen, så kan jeg sette inn resten av inventaret i bilen . god kveld ! Joakim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå