Mad0z Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Tråden min var tydelig vis slettet så da måtte jeg jo lage meg en ny RCN (rallycross national) dette blir en Ligth:P Kort fortalt om planene: Karroseri: BMW E30 320i såm skal få seg M3 skjermer forran og bak + frontfanger panser ( Alt i glassfiber ) Understell: Blir sellholm coilovers bak og en annen forstilling (volvo) Motor: Blir en B230/B23 Med preppet topp og gassere/grenrør. Driverk: Gir:Standar volvo 5 trinns kasse. Bakstell: 1031 bakaksel med sperre. Utv: usikker. Satser på å stille sesong 2011 så har forsåvidt god tid ) Noen bilder av bilen og skjermene: Kom gjærne med kommentarer og slikt Er bare morro det !!
bergeee Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 alt så ganske kult ut. helt til du kom til det volvo greiene:P
HeinZ Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Artig at du blader litt...tenker litt annerledes:) tøft:) lykke te
Mad0z Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 er jo volvo som er optimalt i rallycross.. er billigste vei og gå
bergeee Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 hehe. volvo er volvo:P hørt det at traktor bakstilling skal holde ganske bra og;)
Mad0z Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 ja, volvo er noe for seg selv Ja, akslingen til volvo er veldig bra ! iallefall når man får opp 4-Link og Wat-Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå