dud3s0n Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 1988 m20b20 temp måleren og turtelleren fungerer ikke på bilen min.. noen som vet hva det kan være? har tatt ut føleren på pompehuset og varmet med lighter mens den sto i gjord, men ingen reaksjon. heller ingen reaksjon når du setter ledning mellom polene på kontakten, ikkje hvist du setter den mot pluss eller minus heller.. kan dette ha med speedo og gjøre? eller ledningsbrudd? eller noen kontakter med dålig kontakt?
Azeton Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Hva heter det printkortet med det lille batteriet på? Tipper det er det som er feil.
dud3s0n Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Skrevet Februar 18, 2010 Hva heter det printkortet med det lille batteriet på? Tipper det er det som er feil. hmm???
Azeton Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 http://www.unofficialbmw.com/repair_faqs/sil.html Nå har du riktig nok E34 Men du har vel M20? Så er vel noe av det samme.. Verdt sjekke/prøve
Bushnell Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 kan dette også gjøre att temp måler og bensin måler ikke funker? turteller og speedo funker fint samt reservetank lampa
Azeton Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Det vet jeg ikke, har aldri hatt det problemet med noen av bilene mine
BMW ///BJ Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 jeg har samme problem i min, turteller, bensin og temp målerne funker ikke, har hørt at batteriene som er lodda på print kortet blir dårlige med åra og da dør instrument panelet... og det skal visst være mulig å bytte ut kun batteriene uten å skifte hele printkortet som er dyrt, jeg har bare ikke fått prøvd ennå og du må dele speedometeret så ser du det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå