bustadmo Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 ser ut som det kommer til å bli bil ut av dette skal lakker tag trekket svart , noen som har noen tips om hvilken lakk/sprayboks jeg burde bruke? :] ser vel ikke for meg dette blir noe bra? kjøp heller sort stoff el. + MASSE spraylim og trekk om taket hehe har sett noen har trekt det om met ''semsket'' sort stoff. det ble i alle fall dritkult
madseen Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 er noen kammerater av meg som har gjort dette, og det ble bra iverfall:)
madseen Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 Fikk sprøyta fyller idag:) ikke lenge til lakkering nå
bustadmo Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 er noen kammerater av meg som har gjort dette, og det ble bra iverfall:) okay har du bilde av det?
madseen Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 nei har ikke det, men det ble iverfall helt likt andre tak trekk som er orginalt svart:)
madseen Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Fikk pussa ned fylleren idag, var en skikkelig dritt jobb:p men det blir jo bra da:) Bruker vannslipepapir, så får jeg et flott resultat:)
bergeee Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 så det er her side skjørta mine kommer til og havne?
ess10 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 skal lakker tag trekket svart , noen som har noen tips om hvilken lakk/sprayboks jeg burde bruke? :] Bruk vinylspray. Er til å bruke på feks. taktrekk. Jeg brukte det på mitt taktrekk i E30'en. Ble bra.
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Ser ut som du går grundig til verks Sleng ut masse bilder etter lakkering også. bli spennende å se
madseen Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Skrevet Februar 12, 2010 så det er her side skjørta mine kommer til og havne? Jepp, det er nokk det:)
madseen Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Skrevet Februar 12, 2010 Slik ble kardangen:) er egentlig mye mørkere rød, men bilde er tatt med mobil så hehe
madseen Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Ser bra ut Hvilken fyller bruker du her? Husker ikke helt hva den heter igrunnen, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå