bergeee Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 gleder jeg meg til og se åssen den blir:) var du fornøyd med side skjørta foresten?
madseen Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Da var den klar for lakk:) Blei ikke så værst
madseen Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 gleder jeg meg til og se åssen den blir:) var du fornøyd med side skjørta foresten? ja jau, di var jo greie di, bare noen som hadde pussa med litt grovt papir på di før:p men det ordner jeg lett:)
madseen Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 blir sannsynelig lakkering av døran å panseret å tronk lokket på mandag:)
madseen Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 skal få tatt noen bilder utenfor lakkboksen på mandag, ser ikke å blank den er med alt det lyse der inne
madseen Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 er litt skiten å sånn, men ser iverfall at det ble et godt resultat:) ska ta nye bilder når alt er komplett:)
madseen Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 da var alt av stayling å panseret au lakkert, bilder kommer imorgen, begynner sannsyneligvis å montere imårra au:) ska ta bilder unnerveis:)
madseen Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Holder på å montere alt, snart ferdig:) så tenkte å ta bilde av den når jeg er ferdig:)
bergeee Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 blei det av de bildene da? hadde vert moro og sett ferdig resultat:D
madseen Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 Da var den ferdig ja:) ble ganske så fornøyd med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå