Sokki88 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Ja jeg må bytte pærer og da tenkte jeg at jeg bytter til hvit skive. Slik det blir blå belysning på hvit skive. men hvordan bytter man pærer i speedometeret samt skive? Trenger litt hjelp med det. BMW e36 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Denne linken vil gi deg mange svar: http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-silvergaugerings.php Den omhandler bare å bytte til kromringer da, men forteller deg også hvordan du demonterer/monterer instrumentclusteren. Å bytte lyspærene er bare å skru ut sokkelen på baksiden, for så å sette inn ny pære, enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Hvordan socket sitter i pæra? og er det bare en pære? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 mange småpærer. husker ikke str. du må vel av med rattet. Måtte d på e34,sammt 2 skruer øverst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Gå inn på sidene til GS eller bruk Realoem.com så finner du ut hvordan pærer du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Prøvde å finne,men er så mange pærer :S hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå