urgem3 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 har en e36 coupe der begge vindusheiser har sluttet og fungere, ikke går rutene opp eller ned når jeg åpner dør heller som de skal. alt er helt dødt. men er lys i knappene. finnes det noe relee eller noe som kan ha gått? tviler på at det er motorene siden de døde samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 buump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Du har vel sjekket sikringene? Der er et blått rele under rattstammen som styrer vinduene og takluke, men om det er gåent, så skal fortsatt rutene gå opp og ned når du opner døren, om jeg ikke tar feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 er ingen sikringer som går på vindusheisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Comfort-rele. Sitter under dash til venstre for ratt-stammen. Hadde samme problemet på min e36. Er ei plate med flere releer, comfort-releet er det som sitter helt ute på siden, skrått hjørne på plata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 hmm, der mangler jeg alle relee'ne. suntes ikke det så ut som det skulle sitte relee der. bilde noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Dette mener jeg er fra e34. http://home.comcast.net/~dairelynch/ComfortRelay.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 du kan også laste ned gratis manual ved manualspace.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 vel, når jeg plukka ut det releet så slutta taket og fungere og, men når jeg satt det inn fungerte taket igjen. men fortsatt ikke rutene. men vil tro releet ikke er gåen ettersom taket fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 da er det nok ikke releet. Har du sjekket alle sikringer? Sentrallåskretsen har en sammenheng med vindusheisen hvis jeg ikke tar feil.. Husker jeg knota så mye med feilsøking og mener å huske at der var en sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 vel, har sjekket alle sikringer og ingen ser ut til og ha fått, såvidt jeg forstår er det ikke sikringer på vindusheisen. men sentrallåsen fungerer fint den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå