rune.sivertsen Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Meget pen BMW E39 520IA 2.2 170hk Facelift Xenon, Klima, Multifunksjonsratt, regnsensor +++ Kupp!! Bilen framstår som 99% strøken både innvendig å utvendig. Komplett Servicehefte, EU OK til Mars 2011. Meget pen innvendig å nydeli å kjøre langturer med når du har både Cruisecontroll å Regnsensor. BMW Business lydanlegg gir en meget bra lyd i bilen. Bilen er meget stille innvendig å automatkassen girer mykt å behagelig. Langkjøring kjøres på 0,8 liter mila. Bilen lever med 8stk Alu-felger. Sommer og vinterdekk. Kilometerstanden er 188'000 Bilen vurderes solgt grunnet endret behov, og selges fri for heftelser. Det følger med 2uker gamle vinterdekk til bilen. Hakka 5 dekk Flere bilder kan sendes på mail! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Bare litt OT. Så du lurte på km stand på en 530 her inne.. Hvorfor skriver du ikke km stand på din egen bil hvis du lurer på det når du ser etter biler selv? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 hehe..så det faktisk nå rett før jeg leste innlegget ditt. nå skal kilometerstand ligge der:p de gamle bildene var fra rett etter jeg kjøpte bilen. de var tadd på vinteren i mørketia så jeg byttet dem med noen fra i sommer.,.litt annet lys ute da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1264683319 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Oppdatert med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 da jeg tidligere har luftet interesse for å selge bilen er jeg nå helt avhengig av å ha den bort. har havnet i ei skikkelig pengeknipe nå å bilen må ha ny eier. prisen er ferdig prutet, det er det som står igjen på lånet. skulle det være noen spørsmål er det bare å ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå