bmw530i Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 denne bassen: http://www.pioneer.no/no/products/25/13 ... specs.html ligger under kategorien åpen kasse men kan brukes i lukket kasse også men med liten volum i kassa, hva hvis jeg bruker større volum,åssen blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Kjør på! Volum i kassa er bare bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Har en bass nå som er beregnet for lukket kasse men er litt skuffa så vil ha kraftigere bass så kom jeg over den skal med en pioneer digital mono 800w forsterker litt liten men tror det vil funke å mange mm2 strøm kabel må jeg ha fra batteriet til forsterker for at det skal funke og hvor stor mm2 må jeg ha på høyttaler kabelen fra forsterker til basskassa og basskassa til elementet ( inni basskassa for har selvlagt kasse) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rynne Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Hei, ville tatt meg en tur innom bilradiospesialisten jeg, og hørt med dem om kabelstørrelse. Greit å handle kabler der og (om noe dyrt). Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moeN2k Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Hvis du bruker større kasse en anbefalt så vil du få mere dypbass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Høres bra ut tror det blir den bassen men ny forsterker kanskje vil jeg tjene mye på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Trur jeg ville hatt større forsterker, hadde en slik sjøl, som jeg prøvde i både bandpass, lukket og bassrefleks kasse. De elementa der trenger skikkelig forsterker for og i det hele tatt følge med. Jeg brukte en Kicker - ZX 1500.1 i 2 ohm, og det gikk greit det. Men mange andre som sleit når de skulla dra elementet med en liten forsterker, blir fort att den slår litt i hytt og pine. Ja, jeg er ikke så glad i pioneer elementer men det er bare en erfaring. Og ja, jeg hadde skikkelige kabler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå