dagerik Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Varmluft kun til føter og frontrute, ikke ventiler vendt mot fører! Noen som kan hjelpe?? Har ikke funnet noen lignende sider på forumet:O
AlXz Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Er sånn det er.. :/ De med ac/klima har en skru knott til ved ventilen over cd-spiller til å veksle mellom kaldt/varmt.
dagerik Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Er sånn det er.. :/De med ac/klima har en skru knott til ved ventilen over cd-spiller til å veksle mellom kaldt/varmt. Jeg har AC, men ikke denne skru knotten :S
blast Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Du kan jo ha AC som er ettermontert... Da har du ikke denne knotten. Men faktisk, bare sånn det er.
dingo84 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Dette er svært irriterende, pleier å være sånn på gamle tyskere. Savner å få varm luft midt i trynet nå som det er vinter =/
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 stemmer. Dama klager veldig over dette. heh, da pleier jeg å si at føttene er viktigst, er føttene varme så er kroppen varm (hvertfall min)
dagerik Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 ER jo fa*n meg ALT som er ettermontert på denne bilen min virker det som!!! :@ Ja, fra nå av er føtene viktigst! Alle som har noe imot dette, får finne noen andre å sitte på me..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå