KKise Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Ja, når jeg fyller over 20-30l bensin på E34 min begynner det å lekke veldig fra et rør som går rundt og over bensintanken. Det jeg lurer på er om røret bare krysser tvers over tanken, eller om det går innom et eller annet sted. Som sett på bildet går røret til hver sin side av bensintanken, og følger den halvveis bortover til det går over tanken. Er dette bare en loop, altså at røret er helt tvers over tanken eller går det innom et eller annet ? Tenkte bare isåfall å legge opp et nytt rør ved siden av det gamle så jeg slipper å ta ned hele tanken.
Ingebrigtsen Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Dette er et helt vanlig problem på e34... Det er to forskjellige rør og det greieste er å slippe ned tanken litt så du kommer til oppå tanken..
Ingebrigtsen Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Her har jeg gjort samme jobben viewtopic.php?f=6&t=95845&start=15
takaasen Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Hadde samme prob med en 518i. lakk når jeg fylte mer en 1/2 tank. det er utluftings rør som sitter oppå nedre topp av tanken. Jeg senket ned tanken. Laget nye rør fra tank og inn i utluftingen som besfinner seg bak påfyllings lokke i inner skjerem høyre side. brykte kobber rør fra biltema. Bare pass på at det ikke er mye bensin igjen i tanken når du gjør dette. Rant endel ut når jeg vippet tanken for å komme til den lille slange biten som sitter på nippelen ved tanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå