Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

e23 745 ønskes kjøpt!!

Spiller lite rolle i hvilken stand den er i :D

2mtzd0yfof1z0rb8md9q.jpg

Noen som har en eller vet av en til salgs, send PM :D:D

Skrevet
Hmm, vokser ikke på trær disse nei Jøran:p Men det er jo alltids verdt et forsøk;)

Heldigvis egentlig, vil ha meg en bil som ikke alle har, er lei av e28 og e30, finner jo en av de i vært hus :P Så finner jeg en e23 slår jeg til uansett pris og stand, skal HA :D Må ha det bare MÅ ha det :D:D

Skrevet

Santsant, kryr nesten av E28 og E30 for tida(har jo ikke mindre enn 2 selv:p)... Har lenge hatt lyst på 745 selv, eller E23 generelt, men det blir ikke enda, da jeg synes jeg må gjøre meg ferdig med det jeg holder på med først:)

Gamle "Leikis" sin den på bilde, ikke sant?

Skrevet
Må si fra hvis du kjøper en, for jeg har en hel 745i uten motor stående i bakgården.

Masse deler på den.

Skal ha en, bare det blir en til salgs :P

Er vel rammeskjev din?

Skrevet
Må si fra hvis du kjøper en, for jeg har en hel 745i uten motor stående i bakgården.

Masse deler på den.

Er vel rammeskjev din?

Rammeskjev ja. Ble for dyrt å rette den, men er mye brae deler på den da den bare har gått 153.000km

Skrevet

Masse deler på den.

Er vel rammeskjev din?

Rammeskjev ja. Ble for dyrt å rette den, men er mye brae deler på den da den bare har gått 153.000km

Okei:) Får håpe jeg finner meg en da:D

• 1 month later...
Skrevet

Hei.

Har en '82 745 m102 USA mod., dolphin grey farge. Den har skiftet motor som har gått 185 000 km. Bøffelskinninteriør. Ferrita rustfritt eksoanlegg. Nytt HR senk med Bilstein foran. Er litt falmende i lakken. Og har en skade på venstre bakskjerm som er noe slurvete "sparklet". Har MASSE deler til bilen bl.a. zf 4 hp 22 kasse som har gått 60 000 km med egen hjerne. En m102 i deler med sprekk i toppen. Ekstra kkk27 turbo. 20 toms ASA felger, 17 toms AC Schnitzer SKRUDDE felger og orginale BBs 15 toms+++++++ Med på kjøpet følger også en 84 mod 728i, pent karroseri men uten girkasse.. Vurderes solgt for 40 000 da jeg ikke har plass å skru eller tid, da storken kom på besøk.. :)

Skrevet
Hei.

Har en '82 745 m102 USA mod., dolphin grey farge. Den har skiftet motor som har gått 185 000 km. Bøffelskinninteriør. Ferrita rustfritt eksoanlegg. Nytt HR senk med Bilstein foran. Er litt falmende i lakken. Og har en skade på venstre bakskjerm som er noe slurvete "sparklet". Har MASSE deler til bilen bl.a. zf 4 hp 22 kasse som har gått 60 000 km med egen hjerne. En m102 i deler med sprekk i toppen. Ekstra kkk27 turbo. 20 toms ASA felger, 17 toms AC Schnitzer SKRUDDE felger og orginale BBs 15 toms+++++++ Med på kjøpet følger også en 84 mod 728i, pent karroseri men uten girkasse.. Vurderes solgt for 40 000 da jeg ikke har plass å skru eller tid, da storken kom på besøk.. :)

Hørtes interresant ut:D noen bilder da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...