Simen! Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Tok en liten shoot i dag, delvis ren bil... Bilen: e46 320d M-sport. Kommer fler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Flott bil! Har du vært på 'ringen'? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Takker Nei det er nok forrige eier som har det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Se på den du Tøff bil Veldig fine bilder du har tatt der. Praktfullt landskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Kjempeflotte bilder av nydelig bil. Jeg synes vinterbilder i godt vær og flott landskap er bedre enn tilsvarende sommerbilder, men det er kanskje jeg som er en raring Er det forresten 17 eller 18" vinterfelger du kjører på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Takk Ja tenkte jeg måtte prøve ta noen da siden de flotte været kom å jeg fikk vasket litt...Hjula er 18" med 225 40 dim. Mangler devserre senterkopper enda da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Nydelig bil og flotte vinterbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Pene bilder og pene omgivelser Hvor i landet er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Bildene er tatt i vågå i oppland Deilig å ha sola tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Nydelig bil Topasblau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Fine bilder i flott vinterlandskap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Fin plass ja, tenker det blir flere bilder framover Fargen er Mystic blau tror jeg den het Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå