Jolle Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Ønsker å bytte ut de gule pærene i grøftelysene på bilen, så er jeg litt usikker på hvor jeg skal kjøpe, ønsker å få ett blå/hvitt lys. ikke helt hvitt som mange pærer gir. Er hb4 pærer jeg tenger, er det noen som har noen erfaringer med noen pærer? bilder eller linker til hvor dere har kjøpt det? Hadde vært fint med litt hjelp.
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 biltema,mekonomen,meca,europris,clasOlson..
Jolle Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 biltema,mekonomen,meca,europris,clasOlson.. Har du prøvd noen av pærene? neppe...
Scampi Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 biltema,mekonomen,meca,europris,clasOlson.. Har du prøvd noen av pærene? neppe... Fin innstilling. Jeg har hatt MegaBlue-pærer fra Biltema som har gitt blåhvitt lys.
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 prøvd alle.. likte best "nightbreaker" ga mer hvitt lys (bedre sikt i mørket) kjøpte noen andre pærer med blå-aktig lys... ser fint ut... men, ga ikke nevneverdig bedre lys... så ja, har prøvd.
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 får jo alle pærene i både langlys, park,kurvetåke osv..
Jolle Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 bmwmann: Hvor kjøper man "nightbreaker"? megablue pærene fra biltema lages ikke i hb4 som jeg skal ha... desverre.
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 bmwmann: Hvor kjøper man "nightbreaker"?megablue pærene fra biltema lages ikke i hb4 som jeg skal ha... desverre. MECA. Hvertfall til lang/fjern. Ble litt usikker på om vi har de i kurve-tåke
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 http://catalog.meca.no/Catalog.aspx?Bra ... yType_ID=1
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 D finnes varer på lager som ikke er oppdatert på hjemmesiden. ska sjekk d ut for dg på mandag.
Jolle Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Det hadde vært fint om du kunne sjekket det:)
bjeagle Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 har handlet xenon look halogenpærer i HB4 på megalys.no de funker veldig bra.
krtors Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Sjekk ut disse: http://www.stimport.mystore.no/index.php?cPath=47 Fungerer utmerket på min bil
krtors Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Edit: Leste feil . Trudde det var til hovedlyktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå