Turtiss Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Selger ett helt orginalt grått e36 coupe interiør. Komplett med dørsider - hattehylle osv Baksetene og passasjerstolen er strøken, førerstolen er bra, men har ett hull på venstre side. Dørsidene er litt lei seg Rattet på bilde kan selges også - bud Selges til førstemann med ett bud. Sender ikke - holder til i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Går gratis til den som gidd å hente det innen kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Bump - ingen som trenger noe gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Hva med dasjbordet? Følger det med det også? Litt nyskjerrig på hvordan midtkonsollen ser ut, har du bilde av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Hallai! Dashbord tar jeg utav i helgen - følger med det også. Midtkonsollen ser akkurat ut slik som bilde -det du ikke ser er helt vanlig, bare i grått.. Alt ryker i bosset når jeg får lånt meg en større bil! Pris nå - betaler en 50lapp til den som henter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Tok noen bilder av interiøret idag Dørsider m/hattehylle. Førerdør er fin, passasjerdør er "ok". Fester bak løsnet Dashbord - strøkent Midtkonsoll - strøken Ratt - egentlig veldig fint for å være fra 92 Førerstol - meget fin utenom hullet Passasjerstol - helt topp Bakseter - ganske så bra Dørsider bak - helt fine Må hentes snarest i Bergen. Sending er uaktuelt da dette er mye mer stress enn det er verdt for min del. Hele interiøret blir historie vist det ikke blir hentet denne uken PS. Rattet er ikke gratis - går for 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Da var følgene borte - dørsider bak - hattehylle - dørsider foran - dashbord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Er veldig mange som sender pm ang sending. Tror jeg må rett og slett si at jeg sender ikke, og har ikke interesse for å bruke tid på dette. Ikke tjener jeg noe på det heller. Så sier igjen, jeg sender ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Hei, hvor i bergen holder du til? Skal ha nytt interiør i e30'en, og dette går vel inn med litt modding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nickandjhonny Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 kunne veldig gjerne tenkt meg rattet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå