Tomcandersen Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Hei, Tenkte og senke min e39 523 2000mod sedan, men lurer litt på hva jeg bør gå for. Ønsker å beholde komfort så det blir ikke noe 50mm, men noe rundt det original m-sport er. Noen som har noe og anbefale, og kanskje noen som vet hvor mye en m er senket fra fabrikk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 hva med 30/15? perfekt senking spør du meg. ikke for lavt, men samtidig sportslig. pent når dekk å hjulbue går perfekt overens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Har så langt funnet 30/25 hos gs bildeler, er det greit eller bør jeg finne noe mer rundt 30/15 ? Eventuelt noen som vet hvor jeg får tak i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Dersom du er usikker, gå for original M-sport. Den kommer originalt i bilene som kom med M-pakke. Og da slipper du stress med EU og alt det andre tullet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 eller kjøp bilstein sett fra meg:) er forhandler av dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Kan levere H&R Cup Kit 30/15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Noen som vet ca pris på originalt M ? Og må jeg til Jæger for og handle det eller har andre det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Jeg handla mitt på meca. senkefjører er med tuv-papirer. 30/25 er jo ikke dumt da. bilen blir vel mer eller mindre i vater da. er jo høyere foran enn bak orig så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå