Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg sku freshe opp interiør med andre farver i belysning (dash,knotter,elvindu osv. noen som vet om man får kjøpt blå pærer til interiør?? Er temmelig lei av det kjedelige røde lyset. Er forresten en 97 e36.

Skrevet

Har samme prob som deg ;) Hehehe.. Men jeg fikk vite at du skrur ut de skruene i dashen du ser synelig med en liten skru trekker,trekk det ut og lirk det ut på venstre side av rattet. Så kan du ta av deksler og gudene vet hva og bytte. Det ligger en DIY på nettet,men akkurat nå har jeg vært på RUne rudberg med svigemor og dama,og har drukket litt,men iaffal det skal ikke være så vanskelig,skal nok figurere ut noe når jeg får skivene fra Fk som jeg har bestilt,samt jeg må kjøpe pære. Jeg driver bare å prøve å lete ut hvilken socket jeg må ha for at jeg skal klare å bytte de hersens pærene-.

'

Skrevet
Har samme prob som deg ;) Hehehe.. Men jeg fikk vite at du skrur ut de skruene i dashen du ser synelig med en liten skru trekker,trekk det ut og lirk det ut på venstre side av rattet. Så kan du ta av deksler og gudene vet hva og bytte. Det ligger en DIY på nettet,men akkurat nå har jeg vært på RUne rudberg med svigemor og dama,og har drukket litt,men iaffal det skal ikke være så vanskelig,skal nok figurere ut noe når jeg får skivene fra Fk som jeg har bestilt,samt jeg må kjøpe pære. Jeg driver bare å prøve å lete ut hvilken socket jeg må ha for at jeg skal klare å bytte de hersens pærene-.

'

hehe, det var sikkert kult på rudberg :) joda, er møkk-enkelt å få nappa ut pærene, vil ha litt andre farver i bilen enda. er litt bestemoraktig slik den er nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...