bim_e46 Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Halloen folkens lurer på om noen har tips om kabeltrekking i ein e36 touring. For eksempel strømmkabel gjennom brannveggen? Plasseringa av kabel bakover i coupen? div? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martlu Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Er ikke sikker om det er likt, men gjorde det nettopp i min e36 coupe, og det gikk ganske fint å få strømkabel ut i motorrommet. Oppunder hanskerommet, altså over der passasjeren har føttene sine var det en plate som jeg tok vekk, og kom til masse kabler. Derfra klarte jeg å presse strømkabelen gjennom en gummikapsling og fikk den opp til batteriet. Men for å få det til måtte jeg også ta ut batteriet og kassen batteriet sto i. Ellers er det bare til å ta av listen der med døren og legge det nedi under teppet, det var hvertfall det jeg gjorde. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bim_e46 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Takker, der var ein gummikapsling:) da gikk de fort:) brukte 20min på heile anlegget:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martlu Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Ja, den runde gummikapslingen med små "nupper", jeg gjorde det samme. Bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå