chrispede Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Grunnet andre prosjekter, lite tid og dårlig med garasjeplass, ser jeg meg nødt til og selge E21 prosjektet. Bilen er så og si rustfri og intriøret er i godt stand. Orginal motoren er i deler, men det følger med en ekstra om motor som skal kunne settes rett i. Fint prosjekt for den me litt tid og plass. Kom med et bud. Da jeg er mye på jobb så er det lettes og nå meg på mail: chrispede@hotmail.com eller sms: 95893829 viewtopic.php?f=11&t=99161 Mvh Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 mail er sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Pris? ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Og hvis de som evt kjøper denne vil ha BBS frontspoiler til den. så har jeg det liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrispede Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Tenkte 10000, bilen er fri for rust og tektylert under. Følger med 4 orginale BMW stålfelger og 4 orginale BMW alu felger. Motoren som følger med er en R4 2.0i og må bare monteres. Orginal motoren følger med i deler. Står i Haugesund =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Selger du M10B20'en? Eller følger den bare bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 bare motorbytte som skal til for å få den kjørbar? hadde hvert en kosli bil de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrispede Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Solgt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå