HC Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Trenger begge grøftelysa til min e39 1999 mod touring da de har sprekt! Hadde vært flott om noen hadde disse ligganes til en fin pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Trenger begge grøftelysa til min e39 1999 mod touring da de har sprekt! Hadde vært flott om noen hadde disse ligganes til en fin pris... Hei eg har liggende grøftelys til e 39 .. kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HC Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Hei.. prøvde å sende PM, men den ligger bare å loker i utboksen av en eller annen grunn.. si en fornuftig pris du, så skal jeg si hva jeg syntes om den hvis de er hele og uten sprekker og smelta istykker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Hei.. prøvde å sende PM, men den ligger bare å loker i utboksen av en eller annen grunn.. si en fornuftig pris du, så skal jeg si hva jeg syntes om den hvis de er hele og uten sprekker og smelta istykker? Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vesjan Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Hei. Jeg ser du trenger grøftelys til e39. Jeg har noen pent brukte liggende som du kan få kjøpe for kr. 800. Hvis du er interesert kontakt meg på jcv@online.no eller 98215099. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Jeg har grøftelys til orginal fanger og til m5 fanger. Si ifra om du er interisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå