BD Racing Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Heisann Jeg skal selge masse deler som jeg ikke skal bruke fra min engelske M3. Jeg har ingen bestemt pris på delene så det er bare å komme med bud Disse delene har jeg: - 5 stk M3 motorsport felger, på den ene felgen har lakken flasset litt av men en sandblåsing og brennlakkering så er den helt strøken. - Orginale 318is dører uten rust. - Høyre framskjerm uten rust. - Orginale M3 framlykter (glass). - 2 blanke side ruter uten soting. - Strøkent panser uten noe rust. - Høyrestyrt styresystem. - Høyrestyrt matte på gulvet. - Hele det høyrestyrte M3 chassiet selges, når alt er ferdig skrudd av. Kontakt meg på PM eller på telefon 45461117 Bilder:
Mtecpowa Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 eg vil ha bakfanger og baklykter:) pris på det??
BD Racing Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 eg vil ha bakfanger og baklykter:)pris på det?? PM sendt
BD Racing Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 hvor mye for frontfanger og speil?? PM sendt
Martlu Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Er litt interessert i frontfanger, bakfanger, sideskjørt og lister selv. Hvor mye?
BD Racing Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Er litt interessert i frontfanger, bakfanger, sideskjørt og lister selv. Hvor mye? Har kun bakfanger og sideskjørt å selge deg. Hvor mye byr du ?
BD Racing Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Det må jeg tenke litt på.. Er det strøkent? PM sendt
perarne Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 hvor mye for framskjermene?? er de rustfrie under skjørtene også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå