Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg som prøver å ratte den hvite e28`n ja :wink: Jeg la merke til deg utpå banen. E39 M5 er nokså grei å passere på langsletta, men bilen din klarte jeg ikke gitt. Klarte akkurat å holde følge, så måtte bremse meg forbi :lol: Det var da jeg tenkte at det måtte være skikkelig med effekt i motoren for 1600-1650kg bil er jo ikke fryktelig lett. Da funker nok en sånn motor bra i min bil også :D

Du får slenge med på Våler, så kan jeg prøve å få til litt oppstell med køssa. Men går vel mest på flaks tenker jeg.. :wink: Fine bilder du hadde der. Du har ikke flere?

Skrevet

La merke til at du låg bak meg på langsletta ja, jeg bremser ikke så sent og kjører heller ikke maks i det svingete partiet. Valgte og ta det litt rolig, for å skåne bilen litt :wink:

Hvor mye veier din bil da? Den såg rimelig ribba ut.

En slik motor med TS3 kittet fungerer nok veldig bra i din også ja :D

Jeg kommer på Våler vettu :wink: Var der sist år også, sladda litt på søndagen med E34`n jeg hadde da.

cogj89sikmldbd7nxx1d.jpg

Her er også noen bilder av deg fra Våler 2009 :D

Har flere fra 2009 og fra Rudskogen i år også, men tror ikke jeg skal laste opp alle her :wink:

ta009fw14ajguhkl8zc3.jpg

zv610txqqkerli7y7q98.jpg

Skrevet

Noen bilder fra en kanon kjekk helg på Rudskogen med BMWCCN.

Bilen fungerte bra på banen og det ble jaggu 2 pokaler på meg også :D

2. Plass nyere modifisert BMW.

1. Plass people`s choice

Avgang fra Haugesund:

8vcy2ebhc9gp7sjbgg2h.jpg

ioujmql3wr9emt0i4l65.jpg

3nhotpraq38lxffrw33h.jpg

v8yqbnm81cp8my99px60.jpg

g88y9lnp5sw72ighc25q.jpg

k0e8gulxn9vophy0h4nm.jpg

ius08sz5gpeqfbvxnd5a.jpg

uygi18ni9h68y26s4hve.jpg

Skrevet

Det er virkelig en deilig e39 du har der.

Men må nesten si at jeg savner å se nye bilder i fra e34'a di.

Jeg er jo da en ihugga e34 elsker.

Du har ihvertfall en av de desidert fineste e39'ene i Norge for tiden. Gleder meg til å se den i aksjon en gang jeg kommer meg sørover i sommer.

Du har vell ikke tenkt å ta deg en tur til Sommertreffet i Mo i Rana?

Lurte også på, du har jo avstivet den e39'en en del og det hadde du også gjort med e34'en. Siden du sier e34'en var mer racing, er det da rett og slett at e34'en er stivere i karroseriet?

Har også kjørt e39 M5 kontra min e34 M5. Må si at e34'a føltes litt mer "Usivilisert ut". Rett og slett litt bedre, i forhold til min kjørestil da.

Skrevet
Flott E39! Du er vel ikke med i BMWCCN Hordaland? Trenger noen tips ang skifte av speil + coilovers.

Sitter i styret i BMWCCN avd. Hordaland :wink: Speil er jo enkelt å skifte. Coilovers er relativt greit også, bare husk å ta 4 hjulskontroll etterpå :wink:

Skrevet
Det er virkelig en deilig e39 du har der.

Men må nesten si at jeg savner å se nye bilder i fra e34'a di.

Jeg er jo da en ihugga e34 elsker.

Du har ihvertfall en av de desidert fineste e39'ene i Norge for tiden. Gleder meg til å se den i aksjon en gang jeg kommer meg sørover i sommer.

Du har vell ikke tenkt å ta deg en tur til Sommertreffet i Mo i Rana?

Lurte også på, du har jo avstivet den e39'en en del og det hadde du også gjort med e34'en. Siden du sier e34'en var mer racing, er det da rett og slett at e34'en er stivere i karroseriet?

Har også kjørt e39 M5 kontra min e34 M5. Må si at e34'a føltes litt mer "Usivilisert ut". Rett og slett litt bedre, i forhold til min kjørestil da.

Savner også E34`n, den var mer "usivilisert" å kjøre som du sier, mer røff liksom.

Følte faktisk jeg kjørte bedre på banen med den enn med E39`n, bremsene var såfall mye bedre på E34`n.

Nå var understellet på E34`n litt bedre, da KW V2 er stivere enn Spax som står på E39`n, så mulig jeg må bytte og få meg bilstein eller KW understell.

Hadde vært kjekt å tatt en tur opp nord, men tror neppe det blir tid til det i år :?

Hva tid er dette treffet?

Skrevet

Sommertreffet er 11-13 juni.

Må nesten bare tipse om at viss du ikke har kjørt på Mo i Rana banen så burde du virkelig ta deg en tur opp en gang.

Kanskje bare min mening, men Rudskogen blir som en traktor sti til sammenligning.

Skrevet
Sommertreffet er 11-13 juni.

Må nesten bare tipse om at viss du ikke har kjørt på Mo i Rana banen så burde du virkelig ta deg en tur opp en gang.

Kanskje bare min mening, men Rudskogen blir som en traktor sti til sammenligning.

Kunne veldig gjerne tenkt å kjørt på den banen, enig at Rudskogen ikke er så veldig bra.

Men det er sååååå langt å kjøre :? Nesten bedre å ta hurtigruta opp da heller :lol:

Skrevet

Går jo fint å ta hurtigruta til f.eks Nesna. bare en svipptur å kjøre derfra.

men kjøreturen fra Bergen er jo finfin den! Hentet E34'en på Stord, bare gøy å få kjørt litt rundt i Norge. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...