olnorha Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 hei har kjøpt meg prosjektbil 93mod 530 v8 bilen har 1 feil bilen sto uten batteri ca 6 uker nytt batteri er montert men nå vil ikke motoren starte sansynligvis STARTSPERRE!! har byttet batteri i nøkkelen men den virker ikke defekt?? har bare 1 nøkkel er det mulig og kople vekk startsperra?? er det andre muligheter?? helsing ole-martin norhagen
Robbi3 Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Hvor bor du hen? Kan hende det trenger å programmeres. Jeg har utstyr til det.
olnorha Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 vanylven i møre og romsdal ca 60mil fra oslo
S.Hafsmo Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 er det startsperre på disse altså? har ikke det på min. men så er det ettermontert "keyless entry" på min.
olnorha Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 er det startsperre på disse altså? har ikke det på min. men så er det ettermontert "keyless entry" på min. tror bilene ble levert med og uten startsperre
olnorha Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 Hvor bor du hen? Kan hende det trenger å programmeres. Jeg har utstyr til det. hei hvilket utstyr trenger eg til og programere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå