Gå til innhold

senkesett godkjene ? apex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

har ein e34 med apex senkesett, og veit ikke meir om det.

men e er ikkje godkjent

kva kan skje om eg blir stoppa, og kem vil stoppe meg å finne det ut ? kva kan eg vente meg da? bot ?

takker for alle innspel

korleis få de godkjent ?

Skrevet

Har du TUV papirene i bilen? I så fall får du som regel bare pålegg om å få det i vognkort. Har du ikke papirene tar du kontakt med gs, de kan sikkert hjelpe deg med tuv papirer.

Skrevet

Hvordan får man da senkesettet i vognkortet?

Jeg må få mitt i vognkortet for og få bilen eu-godkjent.. Er det nok å dra til vegvesenet med tuv papirene? De er på tysk så vet ikke om de kanskje vil ha det på et språk de skjønner?

Skrevet

Har også apex senkesett. Eineste eg måtte gjere for å få det i vognkortet var å ta ein tur på vegvesenet, vise TUV papirene (mine var også på tysk), og så sjekka de fjørene på et verksted for å se om det er riktige fjører som står på bilen - så blei det lagt til i vognkortet. Easy as dell !

Skrevet
Hvordan får man da senkesettet i vognkortet?

Jeg må få mitt i vognkortet for og få bilen eu-godkjent.. Er det nok å dra til vegvesenet med tuv papirene? De er på tysk så vet ikke om de kanskje vil ha det på et språk de skjønner?

TUV-papirene på senkesette mitt var på tysk, men det har ingen betydning. Veivesenet sjekker bare nr på senkesette/fjørene opp mot TUV-papirene. Det hele tok fem minutter i verkstedhallen.

Skrevet

TUV-papirene på senkesette mitt var på tysk, men det har ingen betydning. Veivesenet sjekker bare nr på senkesette/fjørene opp mot TUV-papirene. Det hele tok fem minutter i verkstedhallen.

Okei, høres bra ut ;) Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...