wicky124 Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 ja om den starter og går som den skal så kan den taues i n ja....men er nok ikke så veldig anbefalt....
lorensius Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 så hvordan tauer man en bil med automat? bilen starter ikke pga startkransen er nedslitt!!
Gman Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 du må skru av mellomakselen..hvertfall det vi gjør på amerikanere..
Muztang289 Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Lenge siden motoren har gått sist? For om ikke, så er det forsatt noe olje på delene i girkassa, som gjør at den får smøring. Men, om den har stått stille en stund, og ikke fått gått noe, da ville jeg latt være å taue den.. Men hvis det ikke er lengesiden siste gang den gikk, har jeg hørt at man kan taue den hvertfall 5 mil (?) uten problemer, men ikke over 50km/t eller noe..? Dette jeg hvertfall leste fra en annen tråd, som flere sa..
takaasen Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Er tryggest å bruke falken eller naf tro jeg. Kan taue et par hundre meter.
lorensius Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 gudd.. stått en mnd tid:P viking på vei men takker for svar:D
hanskr Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Er tryggest å bruke falken eller naf tro jeg. Kan taue et par hundre meter. einig der har vert ute for att automatkassen havarerte på ein bil under eit slep :S
dingo84 Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 taua en mercedes 190e med auto, fikk vite at man må ikke taue over 30 km/t ellerno
Deep Dish Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 I følge BMW (instruksjonsboka) så kan du taue bilen i opptil 70 km/t og max distanse 150 km med automat.
blast Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 For å være på sikreste side når det gjelder tauing av automat er vel å skru av mellom-aksling. Da kan ikke noe gå galt. Er heller ikke alle biler man får satt i nøytral da motor ikke går. Park låser jo girkasse, derfor av med mellom-aksling.
lorensius Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 I følge BMW (instruksjonsboka) så kan du taue bilen i opptil 70 km/t og max distanse 150 km med automat. Ja "leste" instuksjonsboka hehe helle er jo på tyske då, men oppfatt det som sto var at du kunne dra i max 50km/t og max 50km med denne her da og dette er jo 92 mod så.
Exscalibur Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Sett i Nøytral og ikke over 30 kmt for og vere på den sikre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå