Flatshift Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Hei. er i gang med å slipe ventilseter/ventiler på toppen min. det jeg lurte på er om jeg kan slipe bort all sot som er på ventilene?? slik at du ser bare overflaten på ventilen? for er for mye sot nå slik at ventilslipe staven med sugekoppen ikke fester seg. Mvh Mats
takaasen Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 puss forsiktigt til du bare får metall. slik at du kan bruke suge koppen.
Flatshift Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 oki. takk,. er det noe annet jeg bør passe på?
hanskr Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 att når du sliper ventilsetet så pass på att du får det jamt rundt heile ventilsetet
Flatshift Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 ja det er klart =) men fant ut nå at den slipte pastaen detter det korn ned i styringa, så det blir striper på ventilstammen.. Hmm.. noen som har ide om no? gjøre rent før man legger på ny pasta for hver gang eventuelt?
tomerikk Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Du bruker for mye pasta, legg bare en tynn film på slipeflata. overskuddet fjernes lettest ved å spraye med 5-56 eller lignende og tørk vekk med bomull fille.
Flatshift Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 okai. da prøver vi å bruke litt mindre
tomerikk Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Løft og ventilen klar av setet ofte mens du sliper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå