Endre Hånde Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Handlet en E34 518I som jeg skulle benytte som isbanebil. Denne hadde defekt vannpumpe når jeg kjøpte den så den og termostat er nytt. Siden garasjen som jeg skulle skru i ble utleid til noen andre, så har jeg ikke plass til å skru på dette selv så den selges/byttes i noe annet kjørbart. Det som er galt som jeg vet om: - Litt rustflekker - Klunking i understell, så det er nok noen foringer som må byttes - vannforbruk. Motoren går fint. Kmstand 360000 El vindu, Facelift front, ok vinterhjul på spikerfelger, lille kjørekomputeren, varme i seter osv Bilen står på skilter, og skal eugodkjennes ila Mars. Skal se om jeg får tatt noen bilder imorgen. Jeg betalte 7500 for bilen, og har lagt ut ca 4000 på den for å få på skilt, bytte av vannpumpe, ny olje og filter+ termostat. Så bud eller bil sånn ca i det prisområdet. (gan gi imellom) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Innbytte i mc til ca 20 000? Bor i Kr.Sund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Iom at jeg ikke har MC lappen så er nok det uaktuellt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Hva mener du med vannforbruk?,er det toppakning,eller er det lekkasje..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Jeg antar det er topppakning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Du skriver "fri omreg",inkluderer det årsavgiften også da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Iom at jeg betalte omregistreringen for en uke siden, så er det gratis å omregistrere den nå. Årsavgiften har jeg ikke betalt enda, men den vil jo tilkomme. Åpen for bud inkludert årsavgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Hvor blir det av vannet+,går det i oljen..?..er den kjørbar? kan det være av interesse å ta denne i innbytte? : viewtopic.php?f=15&t=139628&p=1450589#p1450589 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Den er kjørbar forsåvidt. Tror mesteparten forsvinner ut bak, siden den ryker rimelig hvitt samt at det lukter kjøleveske bak bilen. Må fylle vann jevnlig ihvertfall. Ikke umulig jeg kan ta den i bytte nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Opp! Bør bort før jeg terger på meg flere i borettslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Den er kjørbar forsåvidt. Tror mesteparten forsvinner ut bak, siden den ryker rimelig hvitt samt at det lukter kjøleveske bak bilen. Må fylle vann jevnlig ihvertfall.Ikke umulig jeg kan ta den i bytte nei. Hva ser du for deg sånn prismessig da,ved innbytte av ventoen...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Har igrunn ikke sett for meg noe.. Du får komme med et forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Må bort før borettslagslederen får anfall. Bud mottas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Hva med noen flere bilder,utvendig/innvendig i dagslys.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Nå står bilen under noen kg med snø, så det rekker jeg ikke idag. Av alle ting så finner jeg ikke nøkkelen til bilen heller nå, så jeg må nok bestille en ny imorgen om den ikke dukker opp.:S Frister igrunn bare å levere bilen til hugging om det ikke kommer noen vettuge bud snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå