melmac Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Tenkte eg skulle slenge ut spørsmål på forumet her før eg bit i det sure eplet og bestiller time på verkstad.. Den første veka med -20 i januar fekk bilen ein på grensa til metallisk knirkelyd i forstillinga. Når den har stått i ro må du køyre 1-2 km før knirkinga startar, og då knirkar den ved: * sving (spesielt masse om du står i ro og riglar litt på rattet i ytterposisjon * humpete veg (med eller uten sving) * når bilen er parkert og du gyngar fronten (har såvidt klart å framprovosere dette) Markant mindre lyd når temperaturen går opp (nesten borte når temperaturen var rundt 0). Har parkert i oppvarma parkeringshus over natta eit par gongar for å varme opp bilen og då tar det litt lenger tid, men lyden kjem likevel.. Forslag til kva som kan forårsake knirk på _begge_ sider etter kuldeperiode? Tenker: 1. uttørka styrekuler? (bytta 2008) 2. foring til stabstag - har prøvd å spraye med silikonspray + salo etter anbefaling men den trekker nok ikkje inn så er vel framleis mulig årsak 3. bærekuler (bærearm/"casterstag") 4. lenkearmstag (skulle jo ikkje kunne gi knirkelyd, men det beveger jo på seg ved sving og nedfjøring..) 5. støtdempar 6. hjelpesnekke på styringa (men skulle vel ikkje knirke når du gyngar bilen)? 7. fjørbeinslager? 8. uttørka koparfett som får bremsekloss/caliper til å lage denne infernalske lyden ved sving/fjøring - er det mulig?? ps! er en 2005 modell gått ca 80000km, det ekskluderer vel en del alternativ Brukar bilen ekstremt lite (går stort sett til/frå jobb), så vonar ingen dømmer veldig for at dette har fått pågå nesten en mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå