Turtiss Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Hoi!, kan vel lage en tråd om bilen min og... Kjøpte meg en 92" BMW 320ia Coupe fra Oslo i uken som gikk. Virker som en velholdt og fin bil, ikke ihjelkjørt osv. Akkurat slik "vi" liker det Bilen ble importert i 97, gått på Østlandet. Rust har jeg kun funnet på begge forskjermene, pga dårlig opplakkeringsarbeid. Alt annet ser meget bra ut, bakluken er faktisk strøken. Bilder fra salgsannonsen - Har merket at det er farlig å eie en E36 - er jo så ubeskrivelig lett å skaffe deler. Har til nå handlet inn - - Komplett svart alcantara vader interiør - strøkent - Brukt M3 ratt - Nye M3 baklykter - Nye orginale lykter foran (type med linse) - Ny M3 frontfanger - Ny M3 defuser for orginal bakfanger Må skifte hele interiøret, fordi den er orginalt grå. Mangler teppe, deksler og dashbord for å bli ferdig med det. Skal også få lakket nederste del av bakfanger, samt m-frontfangeren i uken. Trenger nye tåkelys, da de gamle var limt fast med sikaflex Planen er i bunn og grunn å få den i samme gate som M3, både utvendig og innvendig. Har fått gått over bilen med full pakke Meguiars, så lakken fikk nytt liv. Smeller ut noen bilder når ting har blitt lakket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Supert utgangspunkt du har! Nydelig farge på bilen (min favoritt) og du har tydeligvis fått handlet en hel del gromsaker allerede Gleder meg til det kommer flere bilder og oppdateringer. E.J. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Må si det er herlig å starte fra null med en bil! Selvom det tilslutt sikkert blir mye dyrere enn å kjøpe en med full m-tech, så er det verdt det! Er noe eget med å fikse opp ting selv - ikke kjøpe ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Ser ut som et pent utgangspunkt ja! Jeg mener det er bedre å handle orginal bil og gjøre ting slik man vil gjøre det fra bunn av. Morro er det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Pen bil, bra utgangspunkt for å gjøre bilen akkurat slik du vil ha den. Har jo kjøpt inn mye gøye greiere allerede ser jeg. Gled deg til å få i Vader'et, interiøret i bilen blir så sykt mye bedre da, det merket jeg selv. Vi sees vel muligens på et treff her i Bergensområdet utover våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Ser det ja. Flott farge, den liker eg Masse kjekke deler du har fått handlet inn . perfekt utgangs punkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Da er det nesten alt kommet på bilen. Lakket bakfanger og kanaler selv, ble overraskende bra :S Frontfanger leverer eg inn, den må bli bra Trenger nye grøftelys med feste, noen som har liggende eller kan anbefale ett sted å kjøpe noe billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Flott bil! Bra utgangspunkt. Tenkt på å flytte tråden til "Bmw-prosjekter"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Knallpen bil ja så bra ut etter lakkering av bakfanger og kanaler.Du lakkerte vel ikke difussorn nei? interiøret der er knallpent syns jeg Litt senk å et grommere eksos nå. + felger til sommern så har du en ENDA penere bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Dette ser bare nydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Dette kommer til å bli bra Handla de rette tingene. Pent utgangspunkt fra starten av, så dette har jeg troa på. Hva med bakrutesenker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Blei flott det. Grise misunelig på interiøret ditt. Må få ut meir bilder av bilen , motor osv ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Enig med Nøstbakken. Mere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Burde vel vært på "BMW Prosjekter" ja Defuseren er såklart svart, noe annet ser ikke ut hehe. Skal levere inn fangeren for lakk i neste uke, så kan eg knipse noen bilder med det gode kameraet, mobilbilder utgår som dere ser. Men trenger helt klart felger, bakpotte og mulig mer senk på bilen Bakrutesenker har jeg ikke helt sansen for, så den står jeg over. Blir mest sannsynlig kun denne lille lippen på bagasjelokket og de to "gt-lippene" foran på frontfangeren. Blir ikke enig med meg selv ang felger - har ikke lyst på bbs lm replica siden det kjøpte jeg til gamlebilen min. Blir mest sannsynlig e60 m5 felger eller en av e36 m3 felgene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Er ikke sikkert du trenger mere senk. Se når du har fått på felger å evt GT-splitterne. Men M-listverk kan du jo vurdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå