Turtiss Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 Vet ikke hvor mye den er senket, men senket er den Men på salgsannonse bildene ser den veldig orginal ut på høyden.... Blir nok coilovers til sommeren tenker jeg rett hehe! M-lister glemte jeg, det skal jeg ha! Må bare finne ett bra sted å handle billig...
Platti Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Pen bil! Riktige innkjøp =) Får jeg spørre hvor du fikk tak i vader interiøret?
Turtiss Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 Kjøpte det av "sv90" her på forumet! Var utrolig strøkent, så helt nytt ut etter en rask rens! Hele interiøret i bilen han selger deler fra kommer nok i min bil tilslutt hehe...
Turtiss Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Skrevet Februar 12, 2010 Da var bilen pr dags dato "ferdig" Etter å ha eid bilen litt over en uke har jeg fått gjort endel med den - nå skal jeg heller bruke bilen, før de neste prosjektene kommer... Lakkerte fangeren foran selv, dvs penger spart Satt på nye grøftelys også. Fikk ikke vasket den, så den er støvete på bildene.. PS, felgene er VM i stygge
Nøstbakken Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Ble flott dette. M-lister Senk og sommer felger Så er du nesten i mål.
maartn Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Gikk fort dette ja. Ser lakkeringsjobben like bra ut som på bildene da?
Turtiss Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Lakkeringen ser like bra ut i virkeligheten ja hehe... Kjøpte inn skikkelige spraybokser med riktig fargekode, og gjorde alt etter boken. Vil påstå det ble så bra som man kan få det med sprayboks. Men såklart, går du inntil å ser nøye, så blir jo det aldri det samme som å levere det inn til en lakker som har skikkelig utstyr Har bestilt gt lipper foran, nye svarte "facelift" nyrer og bakluke lippe (-ferdig lakkert) Har også funnet felger jeg bare må ha, blir 18". Noen erfaringer ang dekk dim som er bra, har ikke lyst å valse. Bilen er senket, men ukjent hvor mye. Felgene er 8x18 et30 foran, 9x18 e38 bak.
Turtiss Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 Liten oppdatering, Har nå skiftet teppet og dashbord (m deksler osv) til svart. Absolutt ett løft for interiøret, vil anbefale alle som har grått interiør til å gjøre det samme. Fikk stor kjørekomputer i posten idag jeg skal koble opp snart, fra 7knapps komputer som har dårlig display. Har fått på nye "facelift" nyrer som er sort og baklukelisten. Så med en gang bedre ut. Har også gått til innkjøp av orginal M3 bakfanger og nye m-lister, som kommer snart i posten. Er nå på jakt etter m-sidekjørt også.
RogE36R Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Råeste felgene som finnes.... Denne bilen har et godt liv!
bmwkizn Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Knallrå hjul du har der ja Måtte vel ut med litt for de der??
///Kristian Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Her skjer det ting Kjempetøffe felger det der! Ikke feil med nye nyrer heller. M-lister neste?
Turtiss Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 Føler ting går kanskje litt for fort.... hehe.... Kom over en som måtte selge felgene kjapt pga finanskrise, så måtte bare skrape lommeboken å handle fort. Kanon å få tak i orginale bbs felger i 19". Hadde egentlig planer om å kjøpe bbs lm replica nemlig... M-lister er på vei fra statene sammen med gt splittere.. Gleder meg til alt er på...
Nøstbakken Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Ting skjer veldig fort her. Nye felgene er ikkje feil
///Kristian Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Kan tenke meg du ser frem til sommer, sol og sommerhjul, ja?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå