SteffenM2 Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Selges billig nå, pga. div små feil. Mangler girpedal, og den går ikke som den skal, tror denne feilen er at ventilene må justeres, dette gjøres enkelt, ligger haugevis med DIY's på youtube. Selges for 3500 nå, fort som juling!
bmwfreak89 Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 har du flere bilder av den ?og kan du si litt mere hvorfor den ikke går som den skal ? går den bobler eller kvæler den seg når det blir full gass på den ?
SteffenM2 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 Skal få tatt noen flere bilder. Hadde jeg vist hvorfor den ikke går som den skal, hadde jeg fikset den og fått mere for den. Den drukner, så vidt jeg kan høre, varierer litt når det skjer, men er 90% sikker på at det kun er ventilene som trenger en justering.
SteffenM2 Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 3800 med SPLITTER NYE Supermotard hjul! Disse må man desverre kjøpe lagre til, som passer denne sykkelen, men det koster rundt 300kroner med frakt til Norge.
JulianS Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Detta er stiv pris for no kina-dritt som ikke funker:) De motorene brenner ventiler, da går dem ikke som den skal byr 1000
SteffenM2 Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Detta er stiv pris for no kina-dritt som ikke funker:) De motorene brenner ventiler, da går dem ikke som den skal byr 1000 Brenn. Du tar forøverig ganske feil. Jeg har aldri hørt om at disse motorene brenner ventiler, og en jeg har kjørt mye sammen med driver med pitbiker til vanlig. Han sa at ventilene må justeres, og få i en ny o-ring i innsuget, så går denne som et skudd igjen. Så spydige kommentarer om pris, det kan du holde for deg selv. 3500 er MINSTE pris. Da følger IKKE sm hjula med.
Clerion Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Detta er stiv pris for no kina-dritt som ikke funker:) De motorene brenner ventiler, da går dem ikke som den skal byr 1000 Kina-dritt? Hvor tror du ALT lages? (=
JulianS Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Hehe:) Har seks kompiser som kjøpte sånne pitbiker samtidig en sommer samtlige har brent innsugsventiler p.g.a. at dem henger i styringene... Å ja, jeg veit at "alt" blir produsert der men jeg har drivi litt mer enn endel med detta her og jeg har også hatt tilsvarende sykler fra honda og sachs, og det holder
325icab_88 Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Les reglene for posting i salgstråder Det har du ikke drevet mer enn de fleste med...
SteffenM2 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Julian: Uansett hva du sier, så bryr jeg meg ikke. Jeg VEIT hvordan kvaliteten er, og jeg har aldri hørt om ett tilfelle om brente ventiler før du sa det nå. Den selges IKKE under 3500, no matter what. 325icab_88: Takk!
SteffenM2 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Skrevet Mars 28, 2010 Selges nå for 2500kroner! MÅ BORT! Kjiken er knekt, bakbremsen fungerer ikke, girpedal mangler, og motoren må justeres. Dette er de ENESTE feilene! Derav grunnen til prisen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå