Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror har endelig fått seg et BMW prosjekt :) en 1986 528i med manuell kasse, takluke,++

Denne har stått i ro ute i ca 1,5 år. Bremsene hang og trenger seg en overhaling. Motoren ble overhalt like før den ble satt bort så den skal være bra. Litt startgass så starta den.

Han har fra før en 1976 Celica som han bygger opp med sammen med min far.

Han sveiser selv og er flink til å skru.

Skal legge ut flere og bedre bilder etterhvert, men her er en forsmak:

ll6mwbqnl92e6or06bza.jpg

k36f6unl2skwd0nm801m_thumb.jpg

bvrzr2ivjc0r21tulhnm_thumb.jpg

uh5u7cgtayv923dqlw5r_thumb.jpg

Han lurer på hvilken leppe/front som står på bilen, og om det er mulig å få tak i det som mangler. Dette har stått på bilen siden ny hevdes det. Men finner ikke noe som er helt likt i delekatalogene.

Noen som vet?

Updates kommer

Skrevet

Kan ikke finne noen annen "leppe" enn den som pistop fant eller den jeg fant. Så det må jo være en av de?

Synes den ligner mest på førstnevnte.

Skrevet

Hmm. jeg mener at den leppa der er original på siste modeller av e28. en kompis kjøpte seg en 87 mod 520i shadowline av en gammal mann, å der var den original ihvertfall. Identisk med den som broren til trådstarter har. :)

Skrevet
Hmm. jeg mener at den leppa der er original på siste modeller av e28. en kompis kjøpte seg en 87 mod 520i shadowline av en gammal mann, å der var den original ihvertfall. Identisk med den som broren til trådstarter har. :)

kompis av meg har en 525 86` den har slik leppe..

Skrevet

Skal overbringe hilsen til eieren :) Har bedt han registrere seg her og oppdatere tråden selv. Men han er mest opptatt av å bruke tiden på skruing, hehe..

Bilen blir nok bra til slutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...