Chrissstian Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Som topic.. Turtallet hopper eller varierer veldig fra et par hundre til ca 900 o/min ved kald motor. Noen vært borti lignende før? Eller evt. hvordan kan jeg finne ut problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 kan det vere luftmengdemåler da? har en til 320 ivertfall vist du trenger. jeg hadde noe problemer med fusking på min. prøvde det meste ingen ting som hjalp. tilslutt tenkte jeg og måle kompen på sylynderne og på den siste inn mot torpedo veggen fant jeg ut at tennhetta var dårlig og at det har slått over i blokka. skifta den og alt i orden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Godt mulig. Men så er dette en is motor da, vet ikke om hvordan det er med forskjellene på den og sekser motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 legg ut en ny post om det passe fra 320 til 318 is da så skal du få en med meg billig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Høres ut som falskluft. Sjekk gummibelgen mellom luftmengdemåler og innsuget, den bruker å sprekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Den er det ikke. Den ble byttet når jeg byttet registeret på motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Tipper tomgangsregulator jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikkemus666 Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Tipper og tomgangregulator. Hadde samme dritt med min IS- bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Da var det tomgangsregulatoren din som var gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå