Fredrik S Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Har kjøpt meg en 330xd Touring. Bilen er helt orginal og kjedelig uten M-pakke (litt kjedelig), men det kommer seg nok:D Har kjøpt noen Breyton Vision ll felger. Med vredestein dekk ( 245/35R19 ). Neste innkjøp blir vel M-tech ll fanger. (Si ifra om noen har til salgs:D) Bilen er jo høy som ett fjell så den må vi få litt lavere. Legger ved noen bilder av bilen hvordan den ser ut i dag, så får jeg se hvordan den blir etterhvert:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 grattis, morsom vinterbil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cumberdale Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Tøff bil! skinn? navi? velkommen til bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 dette er en knallbil ja! Du får friske den opp litt utseendemessig med felger og senk, så har du en frisk og fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik S Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Har dessverre ikke fått tilbake lappen enda.. Mista den i august så nå bare gleder jeg meg til å få igjen lappen. Er skinn og navi ja. Den har det meste utstyret unntatt multifunksjonsratt og anlegget er bare det lille orginale. Ikke noe Bose. Men det kan man jo få gjort noe med:D Noen som har tips til understell? har sett litt på KW v3. Noen som har noen erfaring med dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik S Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Ingen som har tips til understell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 V3 er vel noe av det beste du får tak i! Så det er jo bare og gå for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Har dessverre ikke fått tilbake lappen enda.. Mista den i august så nå bare gleder jeg meg til å få igjen lappen. Er skinn og navi ja. Den har det meste utstyret unntatt multifunksjonsratt og anlegget er bare det lille orginale. Ikke noe Bose. Men det kan man jo få gjort noe med:D Noen som har tips til understell? har sett litt på KW v3. Noen som har noen erfaring med dette?? Bose er vel audi, harman kardon er vel oppgraderinga til bmw e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Grattis med flott touring med tøff motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik S Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Tusen takk.. Sorry, glemte det. Er vært vant med Audi. Da tror jeg at jeg går for det v3 understellet.. Takk for hjelpen.. Og takk for alle komplemangene:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå