Gå til innhold

Ny Bil. 330xd Touring!

Fredrik S
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en 330xd Touring. Bilen er helt orginal og kjedelig uten M-pakke (litt kjedelig), men det kommer seg nok:D Har kjøpt noen Breyton Vision ll felger. Med vredestein dekk ( 245/35R19 ).

Neste innkjøp blir vel M-tech ll fanger. (Si ifra om noen har til salgs:D)

Bilen er jo høy som ett fjell så den må vi få litt lavere. Legger ved noen bilder av bilen hvordan den ser ut i dag, så får jeg se hvordan den blir etterhvert:D

qctw1puulnmmhn92l0pg.jpgqctw1puulnmmhn92l0pg_thumb.jpg

xyjjyf65bazy0oulhdpa.jpgxyjjyf65bazy0oulhdpa_thumb.jpg

ejk2226jw8xi2y20u7k8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke fått tilbake lappen enda.. Mista den i august så nå bare gleder jeg meg til å få igjen lappen. Er skinn og navi ja. Den har det meste utstyret unntatt multifunksjonsratt og anlegget er bare det lille orginale. Ikke noe Bose. Men det kan man jo få gjort noe med:D

Noen som har tips til understell? har sett litt på KW v3. Noen som har noen erfaring med dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke fått tilbake lappen enda.. Mista den i august så nå bare gleder jeg meg til å få igjen lappen. Er skinn og navi ja. Den har det meste utstyret unntatt multifunksjonsratt og anlegget er bare det lille orginale. Ikke noe Bose. Men det kan man jo få gjort noe med:D

Noen som har tips til understell? har sett litt på KW v3. Noen som har noen erfaring med dette??

Bose er vel audi, harman kardon er vel oppgraderinga til bmw e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...