hyperkick Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Kjørte meg en liten tur og da jeg var framme la jeg merke til at det røyk ut av låsen på sjaførsiden. jeg stoppet motoren og gikk ut for å se. da jeg tok på låsen var den så varm at jeg brant meg på den. når den hadde stått så lenge at den var kald igjen, skulle jeg starte og da var hele bilen død. fikk ikke noe strøm i det hele tatt. noen som har vært bori dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 svidd av led.nett ja. mulig du nå må strekke nytt. hvis ikke du er heldig at bare sikringene dine er sprengt. åpne panser å se- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyperkick Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Skrudde nettop av innsiden av døra og så at det ikke er noen flere ledninger som er svidd enn den som hører til den dingsen til låsen. Ser ut som det kun er den som er blitt brent. Men det må jo være en grunn til det også og jeg fatter ikke hva det kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyperkick Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 noen som kan tenke seg hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Lås-varmeren som har stått på? Kan være at dørlåsen ikke har gått tilbake til nøytral og at varmeren så har stått på. Da vil den jo gå og varme til batteriet er tomt. Smør opp dørlåsen og lad opp batteriet. Evt fjern lås-varmeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå