Gå til innhold

Versjonsoversikt på kartdata/navigasjons-DVD?


Anbefalte innlegg

Har en bil med integrert Navi Professional, men med 2 år gamle kart. Vurder derfor å kjøpe ny kart-DVD, men er litt usikker på når BMW kommer med nye versjoner.

- litt surt å kjøpe ny DVD, og så kommer den en ny versjon uken etter...

Er det noen som vet hvor ofte BMW kommer med nye kart, og finnes det evt. en oversikt over dette på nettet?

Er det bare selve kartgrunnlaget som oppdateres, eller kommer det utvidet funksjonalitet ol. også med nye versjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Siden jeg ikke fikk noen innspill her, så endte jeg opp med å kjøpe ny kart-dvd.

Oppgradering (måtte levere inn den gamle dvd-plata) kostet kr. 1540,-

Siste versjon heter bare 2010, uten at det er en spesiell versjon ala 01.2010.

Jeg gikk fra 01.2008 versjonen og merker med min kjøring på østlandet godt at det er kommet en god del oppdateringer. Det er kun kartgrunnlaget som er blitt oppdatert.

I følge Stenshagen i Oslo så kommer det ut nye kart fra BMW/Navteq ca. 2 ganger pr. år, uten at det er fastsatt spesielle datoer for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke fikk noen innspill her, så endte jeg opp med å kjøpe ny kart-dvd.

Oppgradering (måtte levere inn den gamle dvd-plata) kostet kr. 1540,-

Siste versjon heter bare 2010, uten at det er en spesiell versjon ala 01.2010.

Jeg gikk fra 01.2008 versjonen og merker med min kjøring på østlandet godt at det er kommet en god del oppdateringer. Det er kun kartgrunnlaget som er blitt oppdatert.

I følge Stenshagen i Oslo så kommer det ut nye kart fra BMW/Navteq ca. 2 ganger pr. år, uten at det er fastsatt spesielle datoer for dette.

Ok, takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...