alpinab10biturbo Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Var og smug tittet litt........... Hmmmm...lure på real farten er...men utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Få opp flere bilder da Er dette den som har gått i Trondheim tidligere? En kjenning av meg hadde en slik skjønner du, men vet ikke hvor den havnet. Råe biler dette ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Fler bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 oioi! Denne må vi få se mer av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Grattulerer med real grombil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Få opp flere bilder da Er dette den som har gått i Trondheim tidligere? En kjenning av meg hadde en slik skjønner du, men vet ikke hvor den havnet. Råe biler dette ihvertfall ja er den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 OK. Da har jeg sittet i den der flere ganger. Går fælt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 OK. Da har jeg sittet i den der flere ganger. Går fælt ihvertfall ja er en morro bil..he ikke fått kjørt mere en 300 mil ca m den siden jeg kjøpte den i august..ble parkert før saltet kom på veiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Grattulerer med real grombil;) takk..hatt den ca halvt år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Ok. Vet at bilen ble påkostet mye før den forlot Trondheim ihvertfall. Overhalt topp. Nye turboer etc. Men det er noen år siden nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 å fy feite, alpina er bare SÅ gromt! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Ok. Vet at bilen ble påkostet mye før den forlot Trondheim ihvertfall. Overhalt topp. Nye turboer etc. Men det er noen år siden nå da ja vet det meste ang påkost på den:),virke som en skikkelig entusiast han jeg kjøpte den av og som tok vare på den..veldig velholdt bil til og være 20år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Gratulerer med grom vogn!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Gratulerer med grom vogn!=) thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå