Bompi88 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Trenger venstre fram og bak dør i samme farge som vist på bildet og med minst mulig rust. Er også interesert i bagasje lokk i samme farge og kanaler. Kom med bilde hvis du har men ialle fall pris Om det er noen som har en komplett ganske så rust fri delebil er jeg også interesert og prisen ikke er for drøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bompi88 Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Er fremdelse på leting. Om det er noen som har en delebil som ikke er rust på så er jeg interisert, er ikke nøye hvilken farge det er på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phiskarn Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 hallo! eg har alle dører og bagasjeluke. har også kanaler. men spørst om du vil kutte dem av selv det gidder ikke eg delene befinner seg utenfor bergen (Os) skal få det for en rimelig penge. eg vet ikke ka folk pleier og gi for dette, eg skal bare ha det vekk. så om eg sier 1700? for alle dører og bagasjeluken? er det mye? skrik ut om du trenger noe mere. har en hel e34 som skal selges i deler. fargen er blå btw. om du ikke får kontakt i meg her inne kan du ringe 47 25 68 73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bompi88 Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Må helst være delfingrå da det er utrolig dyrt å lakere i denne byen. Hvis du gjør alt grundarbeidet koster det 9000kr for 2 dører å bli lakert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phiskarn Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 trur du burde sjekke med andre steder en kunn fagarbeidere. har du ingen venner eller kompiser som lakker? eg fikk lakka bilen min for 2lapper =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bompi88 Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Joda me er litt spredd i landet Har en som kan komme fra trheim å lakere helebilen uten at jeg gjør noe selv for under 10lapper, har brukt han før og resultatet er enestående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bompi88 Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Er fremdeles interesert i dører om noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bompi88 Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Hopp og sprett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phiskarn Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 har forsatt dører. puss dem ned selv og lakk selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Må helst være delfingrå da det er utrolig dyrt å lakere i denne byen.Hvis du gjør alt grundarbeidet koster det 9000kr for 2 dører å bli lakert. HVA FAEN?!! 9k.. er jo en LATTERLIG pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå