Gjest Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 jeg har et slikt eksosanlegg på min 520i e34 m20b20 motor og eksosrøret har knekt av den trekanten som vist på bildet der med trekanten. jeg har akkurat funnet ut at det koster ca 4000 for et nytt eksosanlegg og lurer derfor på om noen her inne vet om det går ann og sveise det eller noe annet for og fikse det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Selvsagt kan du sveise den, men ikke lag for tykk sveis, da får du problemer når muttra skal på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 fungerer det med sveiseapparat med sånne pinner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Er du riktig god til å sveise kan du bruke pinne. Men mig/tig er å foretrekke går også med gassaperat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå