Gå til innhold

hvordan senke e34 m5 med nivåregulering?

JonEldaR
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer etterhvert å få senket min E34 M5 3,8 med nivåregulering.

Har ikke mye erfaring med senking av bil men lærer fort :P

Har lett litt på forumet men finner ikke svar på hva jeg skal gjøre med nivåreguleringen.

noen som har gjort dette før og kan forklare litt step by step hvordan de gjorde dette?

send gjerne link om dere har funnet en side hvor det står litt om dette.

vurderer kw2 eller fk senkesett. Setter stor pris på svar :D

kom gjerne med for og motargument på disse senkesettene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må skjøte sammen tur og retur til nivåreg. så det går i loop. plugger du bare så sprenger du pumpen tilslutt. røsk vekk alt som har med nivå reg utenom staget som føler høyden. det låser du i en høyde så du ikke får feilmld.

skal gjøre dette på min m5 touring om noen uker. skal se om jeg kan ta bilder av det.

jeg har kjøpt fk konigsport, hørt det skal være bra. er jo nesten halv pris av kw v2. og tror ikke det er så mye forskjell egentlig. utenom at kw er rustfritt.

hat hatt kw v1 på en annen m5 touring, det var bra det, men kunne godt vært litt stivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må skjøte sammen tur og retur til nivåreg. så det går i loop. plugger du bare så sprenger du pumpen tilslutt. røsk vekk alt som har med nivå reg utenom staget som føler høyden. det låser du i en høyde så du ikke får feilmld.

skal gjøre dette på min m5 touring om noen uker. skal se om jeg kan ta bilder av det.

jeg har kjøpt fk konigsport, hørt det skal være bra. er jo nesten halv pris av kw v2. og tror ikke det er så mye forskjell egentlig. utenom at kw er rustfritt.

hat hatt kw v1 på en annen m5 touring, det var bra det, men kunne godt vært litt stivere.

Takker så mye for raskt svar :applause: Ta gjerne bilder når du skal gjøre dette ja, har lett lenge etter et svar på dette men fann ikke noe sted :? blir sikkert fk på meg også. Ser på koed at de har dette, det står at det er for modeller uten nivåregulering da, men det er vel det jeg skal ha siden jeg fjerner den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...