Andreas1448 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Hadde vært jævlig kult å satt NOS på bilen! Noen som vet om hvor jeg kan få tak i? evt, er det noen her som har det??
bmwmann24 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 NOS på m20 motor? d har jeg hatt.. aldri mer. løfterne dine slites fortere enn svinnt da. Jeg bytta dritten til meg.. aner ikke hvor man får kjøpt. Bytta det bort igjen i samme farta. dritt spør du meg.
Andreas1448 Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 Ja det er enda værre med meg, jeg har dritten av en m40b18 motor! som jeg bare skal kjøøøøre istykker,, og med nos trur jeg det går veldig bra ! Nytter ikke å trimme den dritten, så da dytter jeg på NOS!
eirik845 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 prøv å få taki noe fly bensin:P nos er bare lystgass så buff på sykehuset:P Edit: google is your freind http://www.sverrekahrsracing.no/lystgass/Lystgass.htm
Jay-O Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Evt så kan du se på vann/metanol injeksjon. Vet ikke om det har så mye for seg på bensinmotorer, men på diesel øker det kompresjonen betraktelig, uten å øke temperatur som lystgass gjør (den kan i de fleste tilfelle senke temperatur på avgass). Jeg har et sett til min diesel liggende, har bare ikke montert det enda.
bmwmann24 Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Evt så kan du se på vann/metanol injeksjon. Vet ikke om det har så mye for seg på bensinmotorer, men på diesel øker det kompresjonen betraktelig, uten å øke temperatur som lystgass gjør (den kan i de fleste tilfelle senke temperatur på avgass). Jeg har et sett tilmin diesel liggende, har bare ikke montert det enda. Åh?? hvor fant du det ? jeg har også diesel, sku hatt mer guffe ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå