Edmund Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Bildene ligger på http://www.ventsveis.no da nettet mitt er for treigt til å laste opp og poste her ( er på sjø) Nylakkert i Cosmos black Breyton 20" Hjemmelaga glasfiber front og bakfanger Simons eksosanlegg, dobbel utblås (ikkje på bilda) M5 list bak carbon emblem svart skinn senk fra fabrikk Planen var å erstatte nettingen i front med svart netting, og muligens sette på tåkelys, fjerne "haifinnen" Har svarte nyrer liggande. men det blir muligens litt for mykje svart ? Er og ute etter innspill på konisk luftfilter, stor jobb å bytte ? Legg gjerne igjen litt feedback Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Hei. Og velkommen til forumet. Bilen din så veldig pen ut. Stylingen klarer jeg ikke helt å venne meg til, det blir nok bedre med sort netting ja som du sier selv. Men ellers så likte jeg bilen godt. Breyton hjulene gjør seg utrolig godt på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Bildene ligger på http://www.ventsveis.no da nettet mitt er for treigt til å laste opp og poste her ( er på sjø) Nylakkert i Cosmos black Breyton 20" Hjemmelaga glasfiber front og bakfanger Simons eksosanlegg, dobbel utblås (ikkje på bilda) M5 list bak carbon emblem svart skinn senk fra fabrikken. Planen var å erstatte nettingen i front med svart netting, og muligens sette på tåkelys, fjerne "haifinnen" Har svarte nyrer liggande. men det blir muligens litt for mykje svart ? Er og ute etter innspill på konisk luftfilter, stor jobb å bytte ? Legg gjerne igjen litt feedback Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Må få det svart alt Fin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Hei! Fin bil Hvor er det du har kjøpt lyktesenkerene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edmund Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 litt usikker på kor det var handla, mulig det var gs bildeler. Det var et sett med svart carbon emblem svarte nyrer og lyktesenkera. Men, nåken som har erfaring med konfilter ? med tanke på instalasjon, feil luft/drivstoff blandingsforhold etc, er en fan av 6er lyden med konisk luftfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå